Jakie uszkodzenia obejmuje gwarancja?

Gwarancja obejmuje wady okularów, które nie są uszkodzeniami mechanicznymi wynikającymi z niedbałego bądź niewłaściwego użytkowaniem okularów. Oznacza to niestety, że jeżeli Twoje okulary zostaną nadepnięte, przejechane przez samochód bądź pogryzione przez zwierzaka, nie możemy dokonać naprawy gwarancyjnej.

Ile trwa okres gwarancyjny?

Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy.

Czy mogę zwrócić zamówione okulary?

Oczywiście. Jeżeli po otrzymaniu okularów uznasz, że nie pasują, nie podobają Ci się bądź będziesz mieć jakikolwiek inny powód- masz możliwość ich zwrotu. Tak jak w przypadku wszystkich produktów zakupionych w internecie możesz zrobić to w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami a poinformujemy Cię o sposobie jego dokonania.

Co jeżeli zakupione okulary nie pasują?

W takim przypadku możesz również dokonać zwrotu okularów.

Jakie koszty ponoszę podczas zwrotu?

Podczas dokonania zwrotu ponosisz jedynie koszt przesłania okularów do naszej pracowni.

Jak przebiega procedura zwrotu?

Przede wszystkim poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu. Następnie zapakuj okulary w oryginalne opakowanie (tak jak zostały do Ciebie dostarczone), dołącz otrzymaną przez nas dokumentacje oraz potwierdzenie zakupu (paragon bądź fakturę) oraz prześlij je na podany przez nas adres.
W okresie do 7 dni od otrzymania przez nas okularów dokonamy zwrotu środków.
Wszystkie te informacje (wraz z adresem) znajdziesz w formularzu dołączonym do przesyłki.

Czym jest platforma ODR?

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


Zobacz wszystkie często zadawane pytania.