REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Przeczytaj o zasadach dotyczących funkcjonowania naszego Programu Lojalnościowego.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO GLOOMY SUNDAY
SPIS TREŚCI:
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- DEFINICJE
- OKRES FUNKCJONOWANIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- SPOSÓB KUMULOWANIA SUMY WARTOŚCI ZAMÓWIEŃ
- POZIOMY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UZYSKANIA KONKRETNEGO POZIOMU PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- ZASADY WYKORZYSTYWANIA KUPONÓW PRZYDZIELONYCH W RAMACH PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – MICHAŁ MARCJANIK prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ITALO OPTICA III MICHAŁ MARCJANIK wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Roosevelta 8, 90-056 Łódź, NIP 7322111973, REGON 590878607, adres poczty elektronicznej: kontakt@gloomysunday.pl, numer telefonu kontaktowego: 571 406 474.
- SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.gloomysunday.pl.
- LOKALIZACJA STACJONARNA – sklep stacjonarny SPRZEDAWCY; USŁUGODAWCY.
- KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą. Może zostać złożone zarówno w SKLEPIE INTERNETOWYM jak i LOKALIZACJI STACJONARNEJ.
- ZAKUPY STACJONARNE – określenie ogółu zakupów dokonywanych w LOKALIZACJI STACJONARNEJ, które prowadzą do natychmiastowego przekazania KLIENTOWI zakupionego produktu (bez oczekiwania jak w przypadku ZAMÓWIEŃ).
- ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIEŃ – oznacza sumę wartości dokonanych ZAMÓWIEŃ oraz ZAKUPÓW STACJONARNYCH, przypisanych do jednego adresu e-mail. Wartość ta jest pomniejszana w przypadku anulowania, nieopłacenia, zwrotu lub wykrycia nadużyć.